lördag 17 september 2011

Sista rycket på mtb

Då har man avverkat ett mtb pass till i år :). Jag och Johannes drog en sväng på billingracets bana. Det är alltid jobbigt att cykla med honom och i dag var det inget undantag,  men det är väl då träningen är som bäst när man får ta i. Träningen varade i 2h och 22min och som sakt det var inte många ställen jag fick vila på. Johannes sa efter passet att han kände lite i benen också så det kändes skönt att han också hade tagit i.

Det var hyfsat torrt, jag trodde det skulle vara mycket värre än vad det var så det var skönt, sen gjorde det ju inget att temperaturen steg enaning också. När jag kolla första gången stod det 0 grader var lite kallt tyckte jag men det blev varmare så när vi gav oss ut kl  9.38 då var det 16 grader i skövde.

1 kommentar:

  1. "Kände lite" var en klar underdrift. Sista biten hem gick väldigt lugnt och fint kan man säga...

    SvaraRadera