lördag 3 september 2011

Summering

Det får bli en summering av träningsveckan som gått. Har inte hunnit skriva något efter träningen då mat ska lagas och tiden då sprungit iväg.

Tisdag: Då var jag ute med Skara gänget, vi var 5 st varav min Beatrice var med, hon har inte hunnit träning så mycket i år så tempot var rätt lugnt vilket var skönt. Så det blev en sväng på 62km med ett snitt på 31,5 km/h.

Torsdag: Blev också då att jag svängde förbi samlingen där bara Bosse stod och vänta.  Jag föreslog att vi skulle köra hornborgarundan för den har jag inte kört än i år, börjar bli på tiden nu om man ska hinna med den så den fick det bli. Vi drog iväg jag först och Bosse på hjul vilket så varade nästan hela tiden, Bosse hade några förningar så jag fick vila lite. Jag drog i 1h 20 min och Bosse i 2min och 43 sek så vår tid på 50km som rundan är blev 1.22.43 vilket är lika med Bosses snabbate tid, jag tror jag har kört den snabbare med Peterpolis någon gång.  

Fredag: Var så fint väder och var nyfiken om det går att cykla på banan vi har röjt, så drog dit och pröva. Resultatet var sådär blir bättre när vi kört upp den får vi hoppas :) blev en cykel tid på 30 min. Idag ska jag och Johannes köra kinnekulleleden hoppas han inte är på köra fort humör för mina ben är så där, därför blir det ingen Bockstenstur för mig utan jag väntar till nästa helg i Jönköping med tävlandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar