fredag 12 augusti 2011

Engelbrektsturen

Också lite sent inlägg,
Då var det dax för Engelbrektsturen den 31/7, hade liten förhoppning att ta revansch på Robert Ö efter Ränneslättsturen där han slog mig, Men kände redan efter några km att det inte skulle bli någon rolig dag,
Kroppen kändes inte riktigt ok och jag fick det jobbigt. Såg Robert gå iväg med en grupp som jag inte orka hänga på,
Så jag och Rickard K (klubbkompis) och några till försökte ta oss till målet så fort som möjlig, jag drog nog inte så mycket det sista men jag hade sådan kramp i benen att jag bara hade fullt upp att ta mig framåt, så nu var målet att komma tvåa i alla fall, kamp mot Rickard så sista km låg jag bakom honom och lura så i sista kurvan gick jag om och spurta med det jag hade kvar å det räckte, inte schysst så förlåt Rickard.
Sen blev det en förkylning som hänger i än (snart 2 veckor) å Finnmarken närmar sig med stormsteg.

Lycka till alla som ska köra CykelVasan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar