lördag 20 augusti 2011

Lite rullning

Var ute och röjde på den blivande mtb banan som jag hoppas vi får färdigt snart! Den ligger två minuter cykling från där jag bor, det blir perfekta att ta något snabbt pass när tiden tryter å mörkret lägger sig tidigt på dagen.Ska försöka köra lite vinterträning i år (tänker så varje år men det skitter sig alltid). Men har man banan där går det nog lättare om det inte blir för mycket snö vill säga.

Jag och Karl planerade att ta en eftermiddags tur på racern i dag men vid kl.11 kom det ett sms att "hans" häst rivit staketet i hagen så han fick annat att göra. Tog en tur med Bosse min gamla trotjänare frön förr i stället, och det blev 42km med naturliga intervaller så det var ett roligt pass.

Måste bara säga, jag hade min nya specialized prevail hjälm på mig och den är helt underbar skön.
Eller så är det för att jag är ny klippt på salong Ida & Bea.




Skriver lite i morgon också, för då har jag kört skiten ur Peterpolis!

Ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar